Selasa, 24 April 2012



Bismillahirrahmanirrahim…..

Assalamu’alaikum CINTA & RINDU….

Dengarkanlah luahan hati seorg gadis yg pernah dilukai & dikecewakan…

“Aku menerima dengan hati yg terbuka…Kau dicipta bukan untukku…Terima kasih kerana pernah singgah dalam hidupku…sehingga kini aku masih lagi cool dengan apa yg telah terjadi,walaupun sedikit kecewa"….

"Namun,aku masih tetap berdiri teguh dengan baiknya tanpa perlu menoleh ke belakang lagi…Aku berundur bukan bermakna aku kalah.Tapi aku mencapai kemenangan buat diriku..Hanya Allah shj yg tahu.Aku tidak memBENCImu..Kerana BENCI itu sifat2 syaitan..Aku tidak mahu menjadi syaitan.Bagiku,kau yg kalah kerana terpesona dengan hasutan,hasad & dengki…itukan sifat2 syaitan?"....

"Pernahkah kau terfikir apa yg kau lakukan akan terpalit semula kepada jenerasimu yg akan dating?Mohonlah doa & keampunan kepada Allah…Buat c dia,aku mengucapkan terima kasih kerana pernah bertamu disudut hatiku"….

"Setiap apa yg berlaku pasti ada hikmah & sebabnya terjadi…Allah itu Maha Mengetahui…Aku redho dalam kepasrahan,menuntut CINTA yg abadi,CINTA kepada Allah…jiwaku makin tenang sekarang..Semoga berbahgia..Harap dirimu dapat melupakan diriku”....

:: MOGA ALLAH MEMBERI KEKUATAN PADA GADIS INI UNTUK MENERUSKAN HIDUPNYA.DEKATKAN DIRI KEPADA ALLAH,INSYAALLAH...PASTI SEMUA YG BERLAKU SENTIASA BERADA DLM REDHO DGN KETENTUAN ALLAH :...AMIN YA RABB ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan